ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාවවෙතින් සේවා ලබාගැනීමේ දී හැකි සෑම අවස්ථාවකදීම ඔන්ලයින් ක්රමයට සම්බන්ධවන ලෙස පාරිභෝගික ජනතාවට හා අනෙකුත් සේවාලාභින්ගේ කොමිෂන් සභාව ඉල්ලා සිටී. විශේෂයෙන්ම විදුලි පාරිභෝගිකයින්ට කොමිෂන් සභාවේ කාර්යාලයට පැමිණිමකින් තොරව සිය පැමිණිලි විසදාගැනීම සදහා ඔන්ලයින් පහසුකම් සපයා ඇත. විදුලි පාරිභෝගිකයින්ගේ නොවිසදුනු පැමිණිලි පහත සදහන් ක්රම ඔස්සේ කොමිෂන් සභාව වෙත ඉදිරිපත්කල හැකි වේ.
විදුලිබල කර්මාන්තය හා ලිහිසි තෙල් වෙළදපොල නියාමනයට අදාල සේවා සදහා අදාල පාර්ශ්වකරුවන්ට දුරකතන අංක 0770126250 අමතා සේවා ඉල්ලීම ඉදිරිපත් කල හැකි වේ.
ශ්රී ලංකා මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාවේ සේවාව ලබාගැනීම සදහා අදාල නිලධාරීන් හමුවීම අත්යවශ්ය අවස්ථාවලදී ඒ සදහා කලින් දිනය හා වේලාව වෙන්කරවා ගැනීමටද පහසුකම් සලසා ඇත. ඒ සඳහා දුරකතන අංක 0112392607 හෝ 0112392608 මගින් අප ඇමතීමෙන් වේලාවක් වෙන්කරගත හැකිය. නැතහොත් info@pucsl.gov.lk හෝ www.facebook.com/pucsl ෆේස් බුක් ඔස්සේ නිලධාරීන් හමුවීම සදහා දින හා වේලාවන් වෙන් කර ගත හැකි වේ. ඔබගේ ඉල්ලීමට අදාලව කටයුතු කරණ අංශය කඩිනමින් නැවත ඔබ අමතා හමුවීමක් සඳහා වේලාවක් ලබා දෙනු ඇත. නැතහොත් ඔන්ලයින් මගින් විමසා ඔබේ ගැටළුව නිරාකරණය කිරීමට සහාය වනු ඇත.
වැඩිදුර තොරතුරු සඳහා ආයතනික සන්නිවේදන අංශයේ අධ්යක්ෂ ජයනාත් හේරත් 0772943193 මහතා අමතන්න.